niedziela, 8 marca 2015

PRZECZYTAJ!!!!

Na wstępie mojej wiadomości, chcę przeprosić moich czytelników. I tak mi nie wybaczycie, wiem. Przemyślałam wszystko i myślę że ten blog jest badziewny. Nikt go nie chce za pewnie czytać, co dopiero komentować...Mam zamiar stworzyć nowy, nie wiem jaka tematyka, ale będzie lepszy, obiecuję, co do tego bloga...nie wiem czy go z kończę, nie wiem czy ktoś chce bym skończyła... Jeżeli chodzi o ten nowy, będzie regularnie i lepszy. Jeżeli macie propozycje jaki paring, zaproponujcie. Teraz będę miała rekolekcje, wykorzystam je do pisania, jak będziecie chcieli. To wszystko co chciałam powiedzieć. pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Padłam przy REKOLEKCJACH :D:D:D
    Nie będę ci mówiła, że : nie nie opuszczaj go, itp.
    Wyszłabym na hipokrytkę.
    Sama w końcu zrezygnowałam z bloga by zacząć go od nowa :)
    Jeżeli więc uważasz, że faktycznie lepiej by było by zacząć od nowa - będę ciebie wspierała :D
    Jeżeli chodzi o pairing... Przeczytałabym coś o Temari i Shikamaru :D
    Nie znalazłam nic ciekawego o tej tematyce :D

    By the way: Zapraszam serdecznie na nowy rozdział na LICEUM
    http://liceum-konoha-friend.blogspot.com

    Pozdrawiam Kochana Uczennico!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobał mi się twój blog, ale rozumiem, że nie masz do niej weny i się zawiodłaś tak pisarze mają ponieważ coś się napisze, doda, a następnie chce zmienić kiedy jest za późno. Będę cię wspierać przy nowym blogu i rozumiem, nie mogę się nawet doczekać polecam paringi
    Gaara X Sakura
    Gaara X Hinata
    Neji X Hinata
    Naruto X Hinata
    Itachi X Hinata
    tyle jeżeli chodzi o naruto z innych polecam
    Akashi X dowolna wymyślona dziewczyna ( Kuroko no basuke)
    ririchiyo x soushi (inu boku SS)
    Heroine X dowolny chłopak (amnesia)
    Ema X Natsume (brother conflict)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie czytałam twój blog ale jak się nie ma weny to nie ma co się zmuszać :* Szczerze mówiąc spodobał mi się pomysł poprzedniczki,chodzi o Eme i Natsume , chętnie bym o nich poczytała bo uwielbiam anime Brothers Conflict.Przemyśl to plissss!!! Twoja decyzja i tak chętnie będę czytać to co piszesz :* Pozdrawia Angel ( ^ω^ ) (*^^*)

    OdpowiedzUsuń