wtorek, 3 czerwca 2014

Rozdział I

Już czas...W końcu zobaczę ich!!!Już nie mogłam się doczekać spotkania z przyjaciółmi!!Co prawda widziałam się z nimi w wakacje ale później wyjechałam z Kisame na wycieczkę małą, choć nie za bardzo chciałam i oddzieliło mnie od rówieśników.Spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy, czyli : książki, kanapki, i telefon to chyba najważniejsze i inne niezbędne rzeczy.
-Sakuraaa!!!! Chodź już na dół, ileż można czekać?!-Kisame zawołał mnie ponieważ jeździmy od jakiegoś czasu razem co mnie dziwi ponieważ zawsze się kłóciliśmy jak każde rodzeństwo.
-Dobrze już idę!-zeszłam na dół i pojechaliśmy do Akademii.Nie mogłam się doczekać, coś wolno jechaliśmy albo ten samochód jest wolny... po jakiś 30 minutach dotarliśmy!
-Nareszcie, co tak długo jechaliśmy?!
-To nie moja wina...Ten samochód jest stary..-odpowiedział wkurzony
-To może czas w końcu zainwestować w lepszy ?- odpowiedziałam podirytowana
-Jak mi kupisz to ok!- zakończyliśmy na tym ponieważ spieszyło mi się do przyjaciół, wbiegłam do szkoły i... Ino,Hinata i Tenten rzuciły się na mnie jakbyśmy się z kilka lat nie widziały.. ale to wkońcu moje przyjaciółki.
-Tak się cieszę że cię widzę-Powiedziała radosnym głosem do mnie Hinata
-Myślałyśmy że już nie przyjdziesz-dorzuciła Tenten
-Ja bym nie przyszła? No co wy musiałam was zobaczyć bo inaczej bym nie wytrzymała!-powiedziałam
-Musisz coś wiedzieć-powiedziała tajemniczo Ino
-O czym ?-zapytałam z ciekawości
-No więc..-przerwała Ino gdyż za nami kroczył mój brat ze swoją bandą, lecz zauważyłam coś dziwnego..jakby było ich za dużo czy mi się zdaje ?! Przyjrzałam się bardziej i zauważyłam jakiegoś nieznajomego mi chłopaka...Znam wszystkich znajomych mojego brata ale jego nie...kim on jest?Z rozmyśleń wyrwała mnie Ino
-To właśnie on, to o nim chciałam ci powiedzieć..
-Ale kim on jest?!
-Jak będziesz mi przerywać to na pewno ci nie powiem!-Krzykneła na mnie Ino,kiedy on właśnie koło nas przechodził..wysoki brunet, o czarnych jak noc oczach, włosy związane w kitke...hm przystojniak z niego.. Sakura o czym ty myślisz?! przecież kochasz kogoś innego...
-Sakura!-Otrząsneła mnie Ino
-Tak?
-Co z tobą ?
-Nic
-Jak nic skoro widzę?
-Kim on jest ?
-A tak! On jest nowy w naszej szkole i nazywa się...Itachi Uchiha!
-Uchiha?!
-Tak to brat Sasuke...
-Sasuke wspominał że ma brata ale nigdy go nie widziałam...
-Ale przystojny!-na tym skończyłam z nimi rozmowę gdyż byłam zamyślona o brunecie...Zadzwonił dzwonek, lecz zdziwiłam się bo nie zobaczyłam się z chłopakami, czyżby ich nie było ? To nie możliwe oni zawsze są.No i miałam racje tylko że byli w klasie, ledwo co weszłam a naruto był w moich ramionach
-Sakurkaaa, jak fajnie że cię widzę-powiedział uradowany blondyn
-Naruto nie krzycz!-czy on musi tak krzyczeć ?Przywitałam się ze wszystkimi i...z Sasuke..jego inaczej traktuje ponieważ byliśmy razem ale nie udał nam się związek...zdradził mnie i mimo wszystko nigdy mu tego nie wybacze...ale nie ważne życie toczy się dalej trzeba myśleć pozytywnie ale ból zawsze pozostanie...Nagle otworzyły się drzwi i wchodzi do klasy..moja miłość...
//////Od Autorki - Rodział już jest uff myśle że wyszedł.. przepraszam za błedy jeśli są pierwszy raz to robie więc prosze o zrozumienie i zapraszam do czytania bo będzie się działo i warto !
 

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe rozpoczęcie historii.. więc zagłębie się w nią troszeczkę ^_^

    OdpowiedzUsuń